Sidor

onsdag 5 januari 2011

Födelsedagskort

På juldagen fyller min pappa år. Så direkt efter att jag var klar med julkortet var det bara att fundera ut en ny idé - fast till födelsedagskort. Jag har lite svårt att göra kort till män, men jag tycker att jag lyckades. Blommor och lite fint, men jag tycker ändå att det syns att det är till en man. Jag hittade det randika arket hemma i min mapp, kanske är det köpt på Panduro. Arket med massa bruna bokstäver älskar jag - det fick jag av min kollega som hade fått ett crapp-kit hem i sin postlåda alldeles gratis. Så då fick jag det - gulligt!

Jag ville göra något extra åt pappa så jag bestämde mig för ett staflikort - de tycker jag är trevliga. Eftersom min sambo också skulle stå med på kortet kunde jag inte bara skriva pappa, så det fick bli Pappa Pelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar