Sidor

söndag 17 februari 2013

Underlägg till mina glas

Var på Panduro och botaniserade härom dagen. Och då fann jag dessa vita kartonghjärtan. Med en gång fick jag en idé. Jag skulle göra trevliga underlägg att lägga under mina glas så att det inte blir märken på bordet. Jag målade dem först med Traditional Craft Paint, guld. Sedan dekorerade jag dem med fina papper.
 Okej, de tål ju inte väta jättebra, men de är fina ett tag i alla fall!
 
Hoppas ni fann inlägget inspirerande.
 
Ha det gott!
 
Kram Nica

2 kommentarer:

  1. De är jättesnygga!!
    Du kan säkert klarlacka eller använda något decopagelim eller dylikt för att få dem mer hållbara :)
    Kram, Sanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh tack Sanne för de fina orden och tipset :) Ska kolla efter en lösning :)

      Kram Nica

      Radera