Sidor

torsdag 20 augusti 2015

Kort med inspiration från lillasyster

Min syster var inspirationen till ännu ett stafflikort som jag blev väldigt nöjd med. detta kort blev dock gjort av ett nytt papper från Prima marketing - Butterfly collection som jag jag tycker är så fina. Jag har fått gå och köpa fler papper för jag tyckte så mycket om dem!


Arken bakom flickan på bilden är ett tårtark, hjärtan jag stansat ut med en punch från Martha Stewart, och en utstansad ram från en dies från Spellbinders nestabilities nummer 4. Stämpeln som ofta får pryda mina kort är "Du vet väl om att du är värdefull" från Rox stamps. Det är en utav mina absoluta favoriter!


Bilden med flickan är också från Prima marketings serie Butterfly collection - där det finns med ett helt ark med små bilder. Älskar det arket! Så fina bilder!

Pyssla lugnt!

Kram Nica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar