Sidor

tisdag 1 mars 2011

In my rose garden



Idag har jag knåpat ihop ett kort som jag började på som ett test inför ett annat kort. Vikningen gick fel ett antal gånger så jag var tvungen att göra ett par kort och detta var det test som blev bra till slut.


Scrapparazzi har jag köpt dessa übersöta papper från Papermania. Rosor, rosa, turkos och sött. Oemotståndliga! Serien heter Rose Garden och pappren är i måtten 6*6. Även tagsen jag använt på kortet kommer från denna pappersserie.



Blommorna jag dekorerat med både rosorna och de enkla kommer från You Do. Jag älskar de vita och rosa rosorna, de är så söta! Blinget kommer från Panduro. Jag tycker att det kan vara fint att hålla tillbaka lite på pyntet ibland när vikningen tillåter pappret att vara i centrum.


Ha det gott!

Kram Nica

4 kommentarer:

  1. supersnyggt! Härlig vikning, fina papper..like!!!

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken häftig vikning! Superfint kort!

    SvaraRadera
  3. Men wow Veronica... vilket läckert kort, hoppas du visar snart :)

    SvaraRadera
  4. jättefint kort och en fantastisk vikning! Kul att se!

    SvaraRadera