Sidor

måndag 21 mars 2011

Tag i en box

Min sambos mamma fyller år imorgon- Grattis!. Men hon firades i söndags så hon har redan fått sitt kort.


 Självklart ville jag göra ett kort till henne. Jag hade hittat detta underbara kort i en tråd på Svensk scrapbooking och blev som vanligt bara tvungen att pröva vikningen. Med en gång bestämde jag mig för papprena från Pysselgumman för de är underbara. Så hade jag ju fått ny stämpel från Inkido som jag var tvungen att använda. Det är nu en utav mina favoritstämplar! Älskar textstämplar!


Av min mamma och mormor har jag fått gamla spetsar som kom väl till användning på kortet. Jag lägger en länk till sidan där jag hittade kortviningen...där finns nämligen en tutorial om du blev lite sugen :)
  

Ha det gott!

Kram Nica

4 kommentarer:

  1. Kära nån! Så otroligt fint!

    SvaraRadera
  2. Så vackert kort, den stora blomman var superfin!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Veronica! Det var så kul att träffa dig igår. Vilken fin blogg du har och fina saker och kort du gör. Jag har min blogg på http://yeuns.blogspot.se

    Mvh, Sofie
    från Skappa Hobby-kursen

    SvaraRadera
  4. åhhh så fint kort !!

    SvaraRadera