Sidor

fredag 2 september 2011

Candyvinnare!!


I tisdags avslutades min ettårscandy och min blogg är nu +1 år. Tack alla som varit med och tävlat och det är också jätteroligt att se att jag har några nya följare av min blogg :)

Detta är vad vinnaren till min ettårs-candy vinner. Jag har använt mig av en Random Number Generator. Och nu är alla spända på vem som vinner allt scrappigt godis på bilden!
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Det är!
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Saripari!!
Grattis!

Kika in på Sariparis blogg, där finns mycket fint att titta på och inspireras av!

Maila mig din adress så kommer snart ett paket på posten! :)

Kram Nica

3 kommentarer:

  1. congrats to the winner and thanks for giving us this chance!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren, men jag tror du har räknat fel - det är nämligen 2 personer som gjort 2 inlägg så då får ju de 2 chanser

    SvaraRadera
  3. Shit! Det har du rätt i Tussling. jag ska fundera ut vad jag ska göra åt det. Eventuellt lotta om eller låta det vara, då iaf Saripari inte lagt in två lotter.

    Förlåt så mycket allihop. Hoppas att alla är okej med det beslut jag kommer att ta.

    Kram Scrapnica

    SvaraRadera