Sidor

onsdag 14 september 2011

Ny candyvinnare?

Förra gången jag presenterade vinnaren uptäckte Tussling att det var två pesoner som hade skrivit två inlägg och det blev då fel i lottningen. Jag har därför gjort om lottningen för att det ska vara så rättvist som möjligt. denna gång blev nummer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dett var ju lite snopet. Saripari må ha guduarna med sig för det är hon som är vinnare även denna gången. Jag vill låna lite av hennes tur nästa gång jag är med i en candy! Grattis igen då eller vad man ska säga! :)

Ha det gott
Kram Nica 

2 kommentarer:

  1. Hej där!

    Nu har jag lite tid att sitta och surfa och kolla bloggar. Kul att kika in här. :) Såg på Sthlm City Scrap-bloggen att du vann på söndagen, va roligt! Blev söndagen en bra scrapdag?

    Ha en fin kväll! / Marta, som satt mittemot dig på lördagen :)

    SvaraRadera