Sidor

onsdag 3 april 2013

Äntligen är mina stafflikort färdiga!

Jag misstänker eller hoppas att jag inte är ensam om att ha kort liggande som aldrig fått bli färdigställda. Men ibland måste man rensa upp i sin scraplåda och faktiskt ta tag i sig själv och göra klart ofärdiga kort. Jag gjorde klart mina stafflikort som jag hade liggande.
Ett för en vuxen...
Ett för en baby...
 
Så kom igen, ge de ofärdiga korten en chans till till att bli vackra och glädjande kort!
 
Ha det gott!
 
Kram Nica
 

4 kommentarer:

  1. dom blev jätte fina :) och visst känner jag igen att man påbörjar kort som inte blir klara *ler*

    SvaraRadera
  2. Underbara kort!
    För att inte tala om dina påskägg här nedanför, helt fantastiska! De var jag tvungen att pinna (pinterest)för en liten påminning till nästa år :)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Tack allihop! :)

    Och tack Annelie! Va roligt att kunna inspirera lite. Hoppas jag får se dina påskägg nästa år då :) Jag ska pyssla i helgen, så nog blir den fin alltid ;) Du får ha en fin helg du med :)

    SvaraRadera