Sidor

tisdag 21 maj 2013

Tag in a box card till min kära kollega

För ett tag sedan fyllde min kära kollega år. Och då gjorde jag ett kort åt henne. Vikningen kallas för Tag in a box card.
Rosen har jag själv gjort utav samma mönstrade papper som är bakgrund på kortet.
På sidan kan dra ut brukar jag sätta någon trevlig text. Här embossade jag en stämpel som jag köpte på Skapa Hobby en gång i tiden.
På pappret embossade jag också en utav mina absoluta favoritstämplar, en liten fjäril.
Tagen i fickan innehöll hälsningen till fördelsedagsbarnet. Även detta embossade jag. Det är min nya grej. Ja embossar allt! Även här fick en liten fjäril plats.
Har du inte provat denna vikning än är det ett tips. Jag tycker den är väldigt rolig att göra och är också spännande för mottagaren då man hittar nya saker varefter man öppnar kortet.
 
Ha det gott
Kram Nica
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar