Sidor

fredag 17 september 2010

Har fastnat lite...

Jag har helt fastnat för den nya vikningen jag lärt mig. Korten blir ju så roliga och snygga, bara tack vare vikningen! Det ena blev ett "Bara för att kort". Det låter inte lika bra på svenska som det gör på engelska "Just because". Men nu bor vi ju i Sverige och då får vi nöja oss med de svenska lite småtråkiga orden...Bara för att.

Men behöver ju inte alltid ha en speciell anledning att ge ett kort, behöver ju inte vara en födelsedag, konfirmation eller annat. Man kan ju faktiskt ge någon ett kort bara för att pigga upp, för att personen är så söt eller för att den är en bra vän.

Jag kommer nog köra på tri fold korten ett tag till! Jag är liksom lite fast där...

På måndag ska en kopis komma över som vill lära sig att göra kort, så då ska jag visa henne lite. Hoppas att hon blir "hooked" så att jag får en pysselkompis =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar