Sidor

fredag 17 september 2010

Var på kurs igår och gjorde Magnoliakort

Igår var jag på kurs på butiken Skapa hobby på Hornsgatan i Stockholm. Där skulle vi göra två kort. Jag hann bara ett för jag är låååångsam :) Jag vill inte stressa på, jag vill ju att resultatet ska bli bra också. Tyvärr såg jag idag att kortet har fått nått smuts på sig, Tilda har fått ett svart streck på sin ärm :( Jag är nöjd i alla fall, till och med med min färgläggning.

Kursledaren Lotta hade ju med sig en underbar penna som jag använde för att måla dit glittret i Tildas hår och klänning. Jag var ju bara tvungen att ha en sån!


Nu har jag börjat förbereda inför julkortskapandet. Åhhhh det ska bli så kul!! :) Jag älskar julen! Men bara för att man älskar julen älskar jag inte vintern. Men än så länge är det höst och sådär mysigt ute. Ut och njut av hösten nu! Jag stannar inne och pysslar ;)

1 kommentar:

  1. Du gör så otroligt fina kort! Jag är superimponerad. Ska bli kul att se julkorten sen!

    SvaraRadera